Environ ile daha güzel...

Hepinize iyi haftalar! 

Bu elimde gördüklerinizi hikayelerime bakanlar hemen anımsayacaktır. 

Evet, haftaya çok erken, ve dinamik başladım. 

İlk kahve ardından soluğu Kanyon'da Harvey Nichols 'ta aldım ve mükemmel bir cilt bakımı sonrasında ise yüz yogamı yaptırdım. 

Environ'u daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama bence duymayanlar da benden  duysun. 

Öncelikle şunu söylemek isterim çok fazla cilt bakımı ürünü paylaşmayı sevmem. Kendime ait metotlarım planlarım doğrultusunda hareket ederim. 

E, haliyle yaşım da 40'a ramak olunca bu işin ciddiyetinin farkında olanlardanım. 

İlk olarak hepimizin doğru olarak bildikleri yanlışlardan bahsedeyim. 

Cildin ihtiyacı olan vitamin nedir diye soracak olursam buna hemen hemen herkes farklı cevaplar verecek fakat cildin oksijeni A vitamidir. 

Ve yapılan bir sürü araştırma sonuncunda erken cilt yaşlanmasının sebebi de tam da bu ve bu noktada dünyadaki 5 plastik cerrahtan biri olan Dr. Des Fernandes içeriğinde yüksek A vitamini içeren cilt bakım ürünlerini yani Environ ürünlerini geliştirdi. 

Özellikle colostrum gel'i hem kadın hem de erkekler için tavsiye ediyorum. 

Özelliklerini merak edenler doğru hikayelerime gitsin. 

Neyse çok uzattım ama ben erken yaşlanmak istemeyen biri olarak galiba bundan böyle hayatıma Environ ile devam etme kararı aldım. 

Ayrıca şunu da belirtmem gerekiyor. 

Daha genç ve daha iyi görünmek için bol bol yeşil çay tüketin, içtiğiniz suyun PH derecesine dikkat edin yani alkali olmasına dikkat edin. 

Daha genç ve güzel gülümseme ile sevgiler, 

Onur ☺️✌🏼


Daha fazla bilgi için @environtr 'yi instagram'da takibe alabilirsiniz. 







0 YORUM