TEHLIKELI KIZIL - TARRYN FISHER





Kitap: Tehlikeli Kızıl
Orjinal Adı: Dirty Red
Yazar: Tarryn Fısher
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık
Çevirmen: Meltem Türkmen Şimşek
Sayfa: 296

Sevgili Fırsatçı,
Onu benden alabileceğini sandın ama kaybettin. Ve şimdi benim olduğuna göre onu elimde tutmak için her şeyi yaparım. Şüphen mi var? Senin olması gereken her şey benim. Olur da merak ediyorsan; aklına bile gelmiyorsun artık. Onu bırakmayacağım… Hem de hiç.

Tehlikeli Kızıl

Leah Smith sonunda istediği her şeye sahiptir. Tam olarak öyle olmasa da. Evliliği, ömür boyu sürecek bir bağlılıktan ziyade daha çok bir borç gibiydi. Oluşturmak için var gücüyle uğraştığı imajı ise gözlerinin önünde dağılıp gidiyordu. Yeni bir rol ve sırlarla dolu geçmişiyle Leah, çaldığı şeye sahip çıkmak için ne kadar ileriye gideceğine karar vermeliydi.
(Tanıtım Bülteninden)



KİTAP YORUMUM

Tekrar merhaba. Tarryn ile devam edelim. Şahsen her karakterin bir kitabı anlatmasını beklemiyordum. Ama hoş olmuş. Yine de Leah'dan hoşlanmadığım için biraz zor geçen bir kitap oldu. Onun dışında Olivia ve Caleb'in olduğu sahneler gelse de şu kadın bir gitse dediğim yerler de çok. BU kitapta Leah'ın tabiri caizse nasıl takıntılı olduğunu göreceksiniz okuduğunuzda.

Aşk için her şey mübah mıdır? Ya da bir erkek ne kadar elde etme savaşının en rövanş yerinde kalabilir? Leah bu kitapta tam da umduğum gibi biri çıktı. Özellikle ailesine de bakınca çok görmedim. Annesi de ayrı bir takıntılı kadın modeli. Annesini hiç sevmedim. Leah onun yüzünden böyle olmuş diyebiliriz.Ama çok hırslı. Caleb'i Olivia'ya kaptırmamak için yapmayacağı bir şey yok. Klasik erkeğini elde tutma çabası nedir dersek bebek yapmak deriz çoğumuz belki, Leah da öyle yaptı aynen. Bebeği silah olarak kullandı ve üstelik ona bakamıyordu bile. Okurken iyi ki Caleb var dedim yoksa yazıktı bebeğe.

Çok sevdiğim bir kitap değildi. Yazım yönünden değil karakteri yönünden sevmiyorum, belki siz Leah'ı seversiniz. Bu kitapta İki kadın arasında kalan Caleb, Kocasını elinde tutmak için her şeyi yapan bir Kızıl var. Ve yine flashback sahneleri mevcut. O sahneleri seviyorum. Geçmiş ve gelecek arasında gidip geliyorsunuz ve romana ayrı tarz katıyor. Umarım seversiniz siz. İyi okumalar!

0 YORUM