insan olmak üzerine...

farkındalık

Hayat kalbe aittir.
Hayat sadece kalbin içinden yeşerir.
Sevginin yeşerdiği, hayatın yeşerdiği, ruhun yeşerdiği toprak kalbe aittir.
Güzel olan her şey, gerçekten değerli olan her şey, anlamlı, önemli olan her şey kalpten gelir.
- Osho 

Hepinize merhaba, beni sosyal medya hesaplarımdan takip edenler bilir ki, her daim paylaşırım böyle anlamlı sözler.
Ne için yazarım, niye böyle düşünürüm belki onu bilmezsiniz ama izah edeyim.

Çünkü; insan olmaya çalışıyorum nefes aldığım süreçte ve bu adımda kendi egolarımı yenip hayata başka bakmayı öğreniyorum.
Hayatın içinde can bulan herşeyi anlamaya çalışıyorum. 
Daha çok dinleyip ( müzik, rüzgar, dalga, korna ve daha çok ses ) daha çok susuyorum. .. sanırsam öğreniyorum!

Çünkü insan olmak öyle kolay değildir. 
Dürüstlüğün prim yapmadığı, herşeyin kokuşmuş bir çark içinde döndüğü bir düzende insan olmak- kalabilmek zor bir iştir. 
Acıma duygusunu kaybetmiş, vicdandan yoksun, bencil, çıkar odaklı, iki yüzlü, nefretle dolu, egosu yüksek bir varlığa insan demek mümkün mü?

Hepinize güzel günler diliyorum, hayatın güzelliklerinin farkında olmanız dileklerimle.
Not: Martı su içiyor. 

☺️


0 YORUM