HIRSIZ - TARRYN FISHER




Orjinal Adı: Thief
Yazar: Tarryn FISHER
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Çevirmen: Meltem Türkmen Şimşek
Sayfa: 312

Kendime Not

Aşk sabırlıdır; aşk naziktir.
Aşk övünmez ya da büyük konuşmaz.
Aşkta kibir yoktur;
Asla kaba, yavan ya da uygunsuz, bencil değildir.
Kolay kolay sinirlenmez.
Aşk yanlışların çetelesini tutmaz.
Aşk güvenir, umut eder ve ne olursa olsun katlanır.
Aşk asla eskimez.
Onun için savaşacağım.

Hırsız

Caleb Drake, ilk aşkını asla unutmadı. Evlendiği zaman da. O evlendiğinde de. Hayat birdenbire dönüp dolaşıp aynı noktaya gelince Caleb'ın, soğuk ve çekici Olivia Kaspen'ı geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermesi gerekir. Ama hayatta her hareketin bir sonucu vardır ve çok yakında Caleb, bazen aşkın katlanılmaz bir bedelle geldiğini öğrenecektir.
(Tanıtım Bülteninden)


KİTAP YORUMUM

İşte Caleb Drake! Sırf bu adam için aldığım serinin son kitabı. Kapağı gördüm, yazıları ve tanıtımı okudum, ardından bunu alıyorum dedim. Caleb ile aşkımız böyle başlıyor işte.
Son kitapta, özellikle seriyi okumanızı çok isterim o yüzden çok yorum yapmayacağım. Kısaca Leah'dan kurtuluyoruz, ama zor oluyor. Kızı ve ailesi yurt dışına Caleb'in yanına giderken büyük bir kaza geçiriyorlar. Caleb anne ve babasını kaybediyor çocuk ise ağır yaralanıyor. Bu sırada Olivia onun yanında yer alıyor elbette. Leah ise her zaman ki gibi laflarını sokuyor. Son kitapta Olivia da kocasından ayrılıyor. Elbette Caleb ile birleşiyorlar ama beklediğim son değildi. Yani her kötü yaşantıdan sonra çok çok mutlu sonlar olur ya o tarz bir son bekledim ama öyle olmadılar. Evlilik konusu açılmadı ya da kahkahalarla mutlu dolu bir yaşantıları olmadı. Beraber yaşadılar, kızıyla ilgilendiler. O kadar trajedi sonrası durgun ve hissiyatı en az seviyede bir yaşantıları oldu. Daha iyi bitebilirdi, sonunu çok sevmedim ama iyiydi.

Böylece bir Tarryn FISHER serisini bitirmiş oldum ve diğer kitaplarını da okuyacağım. Seriyi okumanızı isterim ve bu seri için de güzel bir söz bırakıyorum buraya:
Her son kusursuz bir mutlulukla bitmez.

Keyifli okumalar!

0 YORUM