RUHUMDAKI CANAVAR - J. M. DARHOWER


Kitap: Ruhumdaki Canavar
Yazar: J.M. DARHOWER
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa:480



Ben iyi bir adam değilim. Değilim işte. Biliyorum. İçimde, dünyada en ufak ışık zerresi bile bırakmayacak kadar karanlık var. Ama zarar veremeyeceğim biri var, söndürmeye cesaret edemediğim tek bir ışık… Karissa. Benim bir canavar olduğumu düşünüyor ve belki de öyleyim. Onu her dokunuşumla ürkütüyor, ruhuna işkence ediyorum. Ama ben tek değilim. Dünya canavarlarla dolu ve en tehlikelileri ben değilim. Onların yanına bile yaklaşmıyorum. Tanrı bana yardım etsin ki onu seviyorum. Seviyorum işte. Ve Tanrı, onu benden almaya çalışan herkese de yardım etsin.


KİTAP YORUMU

Bu sefer kitap İgnazio Vitale anlatımı ile işlenmiş. Olayların devamını onun bakış açısı ve anlatımıyla okurken, kendinizi ikisi arasında bir çıkmazda hissedeceksiniz. Çünkü Karissa sevdiği adamın ailesini öldürmeye yemin ettiğini öğrenmiştir. Üstelik hiç tanımadığı babasını da bir önce ki kitapta öldürmüştü. Yalnız bütün bunlar ne Vitale'ye aşık olduğu gerçeğini ne de ondan nefret ettiği gerçeğini değiştirmiyor. Ne muazzam bir ikili!

Ancak Naz ile eninde sonunda evleneceğinin de farkındadır. Sonunda onun karısı olacaktır. Aynı evde kalmaya devam etseler bile aralarında çok kalın duvarlar vardır. Karissa en son onu kaybetme korkusunu hissedince çözülür ve ona yaklaşmaya başlar, kalbiyle. Her şeye rağmen onunla yeniden devam etmeye başlar. Beraber tatile bile çıkarlar. Naz'ın polisle imtihanı devam ederken, bir karar vermesi gerekecektir. Ray mi? Karissa mı? Karıssa onun tek istisnasıdır ve onu kaybetmeye hiç niyeti yoktur.

Bu kitaba gelirsek ilk kitapta ne kadar güzel bir aşk olsa da ikinci kitapta yalın ve katışıksız bir aşk okuyacağız. Karissa ve Vitale için çok zor zamanlar olsa da, uzaklaşsalar ve hatta gitseler de, birbirlerinden başka kimseleri yoktur. Karissa onun ailesiyle de tanışır. Ray onu öldürmeye çalışınca da durumla baş eder ama Vitale olmadan baş etmek? İşte o büyük bir sorun. Kitabın sonunda sade, kimse olmadan yapılan bir nikah bizi bekliyor. Sonunda o çok istediğimiz evlilik gerçekleşecek elbette. Son derece favorim olan, en sevdiğim kötü adam romanı. Keyifli okumalar :)

0 YORUM