VE ASK - ONUR EROL [ SÜRPRIZ!]


Kitap Adı: Ve Aşk...
Yazar: Onur Erol
Yayınevi: Sepya Yayınları
Sayfa Sayısı: 100

Sepya Kitaplar'ın ilk şiir kitabı Ve Aşk...
Onur Erol'un kaleminden aşk asılan her dize kalbinizin ipini gerecek!

Kalemine sağlık çok güzel yazmışsın, Ağıt Olsak Aşk'a, Uykudan Önce ve birkaç tane daha var beğendiğim ikinci kitabını da sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler
Hande ATAİZİ

İlklerdir hiç unutulmayan, dünü anımsatan, bizi yarınlara aktaran... Bazen can acısıyla, bazen de canlandırışıyla seni en sıkı tutundurandır bu hızlı akışa, Hele kitaplaşacak kadar da içinde aşk varsa; tüm samimiyetini paylaşıyorsundur hayatla... Şans yolun pürüzsüz ve uzun olsun bu ilkinde VE AŞK" ında... Sevgilerimle,
Işın KARACA



KİTAP YORUMU

Blog'un sahibi sevgili Onur Erol'un yazdığını da biliyorsunuzdur. Tam bir şiir tutkunu olan Onur, Sepya Yayınlarından çıkan ilk şiir kitabı, Ve Aşk'ın yazarı. Onur'un ayrıca iki roman çalışması daha bulunuyor ve ilerde romanını da okumayı umuyoruz.

Gelelim Aşk'a...
Aşk'ı okurken aşka tapan, aşk acısı çeken ve gerekirse aşk için her şeyi yapabilecek biri gibi bir düşünce sarıyor bizi. Her satır tutkulu, her satırda bir aşk var. Acı bir aşk, tutkulu bir aşk, yani her zaman aşk için yaşayan birinin duyguları var. Onur şair yanını kaleme alırken, kitabına verdiği adını hakkıyla yerine getiriyor. Aşık birinin duyguları sarmalıyor sizi. Size çok sevdiğim birkaç dizeyi yazacağım buraya.

Ve Aşk...
...
Kalbimdeki kelebeğin ömrü sana
Bin yıl değil, bir gün olsa
Son bir arzu ile sevişse hani
Öleceğini bile bile
Ve Aşk'tan

Yukarıda kitabın da adını aldığı şiirin son dört dizesi yer alıyor. Bunun gibi birkaç örnek daha vereceğim, en beğendiğim yerlerden :)

Bana Ne
...
U-y-u-şmuyor anladık
Bendeki ruh sana
Senin saçma arzuların
Salak aşklarım benim

Çabası boşa koşma
Topuğu kırık zaten hayatın
Sendeliyor görsene
Geceye ağır makyaj
Fazla geliyor inan

Ve bir tane daha...

Şarabımda Dudakların
...
Beyaz şarap tadında aşk
Bir o kadar yalansız
Bir o kadar saf
Bir o kadar sen oluyorsun
İçimde

Ve diyoruz ki Aşk.. Kırık bir aşk yaşayanlar ve aşk için her şeyi göze alırım ben diyenler bu kitap sizler için. Yakın bir zamanda Onur'un roman çalışmalarını da görmek için sabırsızlanıyorum ben, yakından takip ettiğim için. Bu kadar çok konuda yeteneğe sahip bir Onur'umuz var. Şiir kitabını okumanızı tavsiye ederek gidiyorum ve takipte kalın lütfen! Çünkü #BLOGGERınROMANI çok yakında sizlerle olacak. Sosyal medya hesaplarından roman hakkında bilgilere, alıntılara ulaşabilirsiniz. Bu arada instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz bağlantı bırakıyorum. Sevgiler!

https://www.instagram.com/elmasbck/

1 YORUM

  1. Kendi yorumumu yapıyorum. Çok güzel bir çalışma ve tebrik ediyorum. Ayrıca Onur'un romanının da bitmesini dört gözle bekliyorum :) <3 #BLOGGERınROMANI hashtagı ile takip edebilirsiniz:)

    YanıtlaSil