Kimliksiz - Selvi ATICI


Kitap Adı: Kimliksiz
Yazar: Selvi Atıcı
Yayınevi: Nemesis Yayınları

Bir Kayıp Şehir Romanı...

Karanlık sırlara ya da kirli bir geçmişe sahip insanların bile en çok ihtiyaç duyduğu şeydir sevmek...

Kendi kurduğu krallığın içinde kimseye güvenmeden yaşamayı öğrenen Deryal Yiğit, çizdiği sınırlardan içeri başkalarını sokmayan bir adamdır.
Tehlikeden korkmaktansa tehlikenin ta kendisi olmayı seçmiştir uzun zaman önce ve böyle bir hayatın içinde kimseye yer yoktur.
Ancak bir gece, barından içeri giren Burcu'yla birlikte, kurallardan ördüğü duvara ilk darbenin indiğini fark eder. Burcu'nun kendisine doğru attığı her adımla, Deryal de ona yakınlaşır. Ve kısa bir süre sonra, kendine çizdiği o sınırların dışına çıktığını anlar. Burcu, Deryal'in, o güne kadar ihtiyaç duyduğunu bile bilmediği her şeydir. Karanlık dünyasına kabul ettiği tek ışıktır.
Ancak onu yakıp kavuracak olan da yine o'dur.


KİTAP YORUMU

Bir Kayıp Şehir Romanı serisi diyelim ve Kimliksiz ilk roman. Selvi Atıcı Nemesis yayınlarından genişletilmiş ve ciltli yeni romanıyla bizlerle.

Deryal ismini çok garipsedim önce, sonra uyum sağladım. Çünkü bir ismi karakter öne çıkarıyordu, Deryal ise karakteriyle ön planda yer alırken çok sevdiğim bir özellik daha çıktı ortaya. Mafya demeyelim ama adaleti kendi sağlayan erkek rol modeli. Sert korkusuz ve çekici.
Deryal küçük yaşta yetimhaneye bırakılan bir çocuk ve orada büyüyor, en yakın arkadaşı ve sağ kolu olan Adem ile bir gece kulübü işletiyorlar. Bu arada ah şu Adem, gel de hayran olma yani o derece bir adam. Odun diyebiliriz ama sempatik odun bizimki. Hele bir de Şirin ile çekişmeleri, aşık olmaları renk katıyor bu çift romana. Nedense Adem'i daha çok seveceksiniz bence istatistiklere bakarsak çünkü bütün düşünceler ve yorumlar neredeyse bu yönde.

Deryal bir gece kulübe gelen Burcu'ya sırılsıklam aşık oluyor benim tabirimle ve bu çift garip, çok da tatlılar. Burcu'nun bir sırrı, Deryal'in bir zaafı vardı. Burcu bir polisti, aynı zamanda Deryal'in büyük zaafı haline gelmişti. Üstelik adamın oyuncak araba koleksiyonu vardı, hiçbir kadını getirmediği bir evine onu götürmüştü. Oyuncak hobisi çok hoşuma giderken Burcu ya son derece gıcık oluyordum. Her neyse hâlâ gıcığım derken gerçekler ortaya çıktığında Deryal'in ona zorla sahip olması deli etti beni. Tamam haklısın Deryal'cim ama bu doğru değildi. Sanırım kitapta en sevmediğim nokta burasıydı ve kitapla ilgili umudum bitmişti. Bu ikisi asla birlikte olmayacak eyvah demiştim, ilişki falan kalmadı ortada Burcu affetmeyecek diyordum. Tabi öyle olmadı ve Selvi Atıcı çok hoş bir sonla noktaladı. Çok ayrıntı verdim bence sonunu da söyleyim, evli mutlu inşallah çocuklu;)

O halde burada bırakıp, okumanızı tavsiye ederken, serinin diğer romanlarını da takip etmenizi de öneririm. Keyifli okumalar ...

0 YORUM