snapchat ve instagram'da çizilen resimler


Okuma yazmayı öğrenmeden önce resim yapmaya başladığımı hatırlıyorum.
Defterlerim, kitaplarım boş kalan arka sayfalar dahil, bulduğum tüm boşluklara karalıyordum. 
Sadece çizmek değildi benim ki tamamen keyif aldığım, ruh halimi yansıttığım ve kendimi ifade edip güvendiğim tek becerim. 
Özellikle snapchat kullanmaya başladığım dönemde gereksiz konuşmak ve kendimi kelimelerle ifade etmek bana saçma geliyordu ve bunun yerine orada karalamakla başlayan ifade etme serüvenim de başlamış oldu! 
Günden güne kendimi daha da geliştirdim. 
Dönüp bakınca snapchat sergisi bile yapmışım. 
Ben hala çizmeye devam ediyorum, 24 saatlik çizimler belki saçma gelebilir ama hepsi benim hikayem ve her çizim bir gözyaşı bir sevinç ve bir çığlık barındırıyor içinde! 
Bu yüzden biraz daha uzun vadeli olsun istedim. 
Artık hem snapchat hem de İnstagram hikaye çizimlerimi bir sayfada toplama kararı aldım. 
Takip etmek veya her bir hikayenin içinde kaybolmak isterseniz sizi @onurollstyle_art'a alayım. 
Sevgiyle ve sanatla kalın.



onurollstyle (@onurollstyle_art) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

onurollstyle (@onurollstyle_art) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

onurollstyle (@onurollstyle_art) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

0 YORUM