Ben de CLIQUE'deyim!


İnternette İkinci El Alışveriş Yapmanın En Kolay Yolu CLIQUE Şimdi Türkiye’de!
 
Bir blogger olarak tahmin ediyorsunuz ki bir çok kıyafet, aksesuar ve dahasına sahip olabiliyorum. Sahip olduğum ve içine kendi enerjimi yüklediğim bu kıyafetlerimi ve aksesuarlarımı değerlendirip yeni sahipleri ile buluşturmak için ben de Clique ile çalışmaya başladım.
Benim Clique'im de hem sizin için satışa çıkardığım ürünleri alabilir veya varsa sizinde satmak istediğiniz ürünler, bunları açmış olduğum katogoriler altında satabilirsiniz!
 
Clique'e üye olmak çok kolay, hem internet sitesi hem de iTunes App Store ya da Google Play üzerinden indirilebilen mobil versiyonuyla hemen kullanmaya başalayabilirsiniz! İkinci el kıyafet alım satım platformu Clique aracılığıyla siz de giymediğiniz kıyafetler ile aksesuarları şık bir online mağaza oluşturabilir ve satabilirsiniz. 
Son olarak size Clique hakkındaki düşüncelerimi ise şöyle paylaşabilirim: “Clique modayı sevip takip eden herkesi kolay ve şık tasarımlı bir internet sitesinde buluşturuyor. Rengârenk bir bitpazarına adım atıyor, beğendiklerinizi kolaylıkla satın alıyor ya da mağazanızı kurup elden çıkarmak istediğimiz kıyafet ve aksesuarlarımızı bir tıkla satışa çıkarabiliyoruz. Hem karlı hem çok eğlenceli!
O zaman, ne yapıyoruz?
Altta verdiğim linklerden Clique'i indirip hemen kullanmaya başlıyoruz. 
Bu arada İnstagram'da Clique'i takip etmek isterseniz link: www.instagram.com/cliqueturkiye  
 

0 YORUM