LR ALOE VERA ÜRÜN İNCELEMESİ


Herkese merhaba, 

Bir erkek için en büyük kabuslardan biridir traş olmak! Özellikle benim gibi her gün traş olanlar bilirler ki yüzümüz gerçekten tahriş oluyor. Bu yüzden hem traş öncesi hem de sonrası kullanmış olduğum ürünlere buna traş köpüğü de dahil dikkat etmemiz gerekiyor. Genelde dışarıda içinde bolca alkol veya benzer içerikli ürünler satılıyor fakat bunları ben genelde tercih etmiyorum. Bunun yerine cildime daha iyi gelecek ve her an bakımlı olmasını sağlayacak ürünleri kullanmayı deneyip tercih ediyorum. 

Son 2 aydır kullanmış olduğum özellikle beni çeken tarafı cildimize katkısını saymakla bitmeyecek Aloe Vera'lı ürün LR kullanmaya başladım ve inanın ki çok memnunum.

Hem traş olurken hem de sonrasında cildimi koruyan bu ürünleri sizinle burada paylaşmak istedim. 

Bu ürünün özelliklerine sıra gelince:

Titiz bir tıraş ve bakımlı bir erkek cildi için son derece ideal, Aloe Vera tıraş sonrası tahriş olmuş cildi yatıştırır. 

Günlük tıraşınız için yumuşak tıraş köpüğü. 

Etkilli ve düzenli tıraş. 

Cildi tıraş öncesi ve sonrası besler. 

% 30 ile %50 Aloe Vera içerir.

Daha fazla bilgi için:

1 YORUM

  1. Çok hoş bir ürün deneyimi olmuş Onur bey. Katkılarınız ve paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil