Deli Divane Kitap Tanıtım



Merhaba. Ben Elmas Bucak. Burada sevgili Onur'un sağladığı imkan ile bulunuyorum ve ona tekrardan teşekkür ederim. 
Ne yapacaksın derseniz, Kitap tanıtımı, yorumu, yazar tanıtımı ve arada kendi yazdıklarımdan yayın yapmaya karar verdim. 

  Umuyorum ki güzel geçecek ve tekrar görüşmek üzere. İlk kitapla başlayalım. DELİ DİVANE / NEHİR ERDEM "Susmayacağın her an, seni öperek susturacağımı söylemiştim Yeliz! Ve bunu yapmaktan asla çekinmeyeceğimi biliyorsun, aksine bu bir zevk olacak..." Bir yanda Karadeniz gibi bir adam: Hırçın, öfkeli, mert... Diğer tarafta başına buyruk bir deli kız: İnatçı, sevimli, çenebaz... "Benim ilk aşkım sensin Memet... Kalbim ilk defa sana attı ve Allah şahidimdir, en son yine sana atacak..." Ve doludizgin giden bir aşk: Karadeniz kadar hırçın, yaylalar kadar özgür, İstanbul kadar tutkulu... 
  ... KİTAP YORUMUM...
Yazarın Nehir Serisi adındaki, serinin dördüncü kitabı niteliğinde olan Deli Divane, Sevgililer gününe özel olarak Müptela Yayınları farkı ile çıkış yapmıştır. Hikaye bir sosyal medya platformu olan Wattpad de Benden sana ne?! Senden bana ne?! adı ile yayında iken, basım aşamasında Deli Divane olarak bizlerle buluşuyor. Romanda Karadeniz ve İstanbul arasında mekik dokuyan karakterler ile, aşkın tutkulu ve hırçın bir haline tanık oluyoruz. İstanbullu olan Yeliz Korkut'un aile şirketlerindeki ilk iş ve ağabeylerine kendini kanıtlama derdi ile kendini Karadeniz'de bulması ile hikaye başlar. Ve asıl eğlenceli kısım ise Korkut kardeşlerin bu karşılaşmayı planlamasıdır. İki ağabeyin çenebaz kız kardeşleriyle ancak Mehmet Gürmanoğlu gibi bir adamın baş edebileceğine dair görüşleri takdire şayan. Mehmet gürmanoğlu, Karadeniz'in bir o kadar hırçın ve özgür adamı. Turizm sektörün de harikalar yaratan bir iş adamı. Yeni projesi için anlaştığı Korkut Kardeşler'in en küçüğünü hiç beklememektedir. Üstelik ilk tanışmaları ve Yeliz'in bacak kaslarına aşık olduğu adam dersek merakınızı cezbedecektir. Nehir Serisinde Ailenin, aşkın, dostluğun ön safhadaki izleriyle karşılaşmamız mümkün. Deli Divane tutkulu ve hırçın bir aşk hikayesi ile sizleri mest edecektir. aşkın fedakarlık ve cesaret gerektirdiğini unutmamamız gerektiğini tekrar hatırlatarak, okumanızı tavsiye ederim. Tekrar görüşmek üzere <3

2 YORUM

  1. Sevgili Elmas, öncelikle blog sayfama hoşgeldin....
    sayende burada bir çok kitap severe ulaşacağız ve değerli yorumlarınla onlara yardımcı olacağın için çok mutluyum.
    sevgiler, Onur Erol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, sevgili Onur.
      Bana bu ayrıcalığı verdiğin için teşekkür ederim. Burada olmaktan mutluyum.
      Sevgiler, Elmas Bucak

      Sil