Onurollstyle X Chetik

Herkese merhaba, instagramda beni takip edenler biliyor ki son bir kaç gündür paylaşımlarıma eşlik eden rengarenk çoraplar var. Şöyle bir eskiye baktığımızda erkek adama yakıştırılan iki renk vardı ki bunlardan biri beyaz diğeri ise siyahtı! Zamanla moda değişime uğradı belli bir kesim beyaz çorap giyenleri kro olarak lanse etse de çorabın her rengi moda içerinde makbul görüyordu...

Sokak modası, moda haftaları derken artık rengarenk çoraplar erkek milletinin gözdesi oldu!
Evet, kesinlikle benim de blog yazmaya başladığım ilk günden beri kombinlerimin en büyük tamamlayıcısı da şüphesiz çoraplar olmuştur. Her renk her çeşit çorabı giydiğimde doğrudur ve bu durumdan yola çıkarak Chetik güzel bir işbirliği yaptık. Son bir haftadır kombinlerimi chetik.com'da satışta olan kendi seçimim çoraplar ile oluşturuyorum. 
Beğendiğinizi umuyorum ve dünyanın en seçkin çorap markalarının en yeni modelleri ile bulacağınızwww.chetik.com'a sizi uğurluyorum.
Bu arada İnstagram'da takip etmek isterseniz altaki linke tıklamanız yeterli!


RENKLİ ÇORAP


CHETİK




0 YORUM