PENGUIN - EMRE ERDEMOGLU

Hepinize kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum öncelikle...
Özellikle yurtdışı seyahatlerim dolayısı ile postlarımı ne yazık ki geç paylaşabiliyorum. Geçtiğimiz iki hafta öncesinde Emre Erdemoğlu'nun "Penguin" koleksiyonu tanıtımı için Berlin Fashion Week'e yolumuzu uzattık.
Uzattık diyorum çünkü benimle beraber yaklaşık 20 kişilik bir gurup ile hareket ettik.
Pegasus havayolları sponsorluğunda gerçekleştirdiğimiz İstanbul- Berlin uçuşumuz sonrasında yine sponsorumuz olan Titanik Deluxe Hotel Berlin'e doğru yol aldık. Burada sadece defileden bahsetmek değil amacım! Berlin Fashion Week çıkarmasında yaşadığımız o heyacanlı defilenin yanı sıra geçirdiğmiz güzel 3 günü size anlatmak için sabırsızlanıyorum
Otelimiz gerçekten şehrin tam merkezinde tüm Berlin'de görmek isteyeceğimiz her yere yakın olması bizim için özellikle bir avantajdı! Bu sayede hem ilk kez ziyaret ettiğim şehri görebilecek hem de orada olmanın hakkını vereceğim için gerçekten mutluydum.
Berlin'e adım atar atmaz ilk olarak oranın en meşhur yerlerini gezmekle yetindik.  İlk durağımız 1700 yılları ortasında Johann Boumann tarafından barok tarzında inşa edilen  Berlin Katedraliydi... Bu büyülü katedralin bahçesinde çimenler üzerinde vakit geçirmek inanılmaz derecede iyi geldiğini söyleyebilirim. Sonrasında biraz daha şehrin içerisine dalarak meşhur Alman biralarının ve mükemmel lezzetli olan çöreklarin tadına bakmadan olmazdı tabii ki...
Şehir turumuzdan sonra kendimizi biraz dinlenmek için otel odasına attık sonrasında Titanik Hotel'in organize ettiği akşam yemeği için alt katta bulanan Beef Grill adındaki restoranda keyifle yemeklerimizi yedikten sonra gecenin tadını çıkarmak için yine sokak aralarına daldık!
Berlinde yaşayanlar cidden eğlenmeyi biliyor! 
Gece hayatının çok renkli olduğunu bildiğim Berlin'i birde ben doğruladım diyebilirim. Gördüğüm şu ki ; oradaki herkes eğlenmesi son derece iyi biliyor!
Yorucu ama keyifli gece gezmesi sonunda sabaha yakın bir saatlerde odamıza çekilip biraz da olsa dinlendik ki kesinlikle bunu yapmamız lazım dı, yarın çünkü büyük gündü!
Emre Erdemoğlu - Penguin
Ertesi gün hem Emre hem de bizim için çok heyecanlı bir gündü. Malum Emre'nin ilkbahar - yaz 2015 koleksiyonu Berlin Fashion Week'te sergilenecekti! Ve ne şanslıydım ki ben de onunla ve orada olan diğerleri kadar heyecanlıydım.
Herzaman diyorum bu adam işini biliyor! Emre Erdemoğlu koleksiyonları her zaman içimi kıpır kıpır ediyor. Kullandığı kumaşından tutunda baskısına kadar herşey o kadar özel ki hepsini giymemek için inanın ki ben kendimi zor tutuyordum.
Bir önceki postumda da gördüğünüz gibi yeni koleksiyon penguin'den bir parçayı günler öncesinden kapmıştım bile::)
Neyse çok uzattım farkındayım!
Ama burada samimi olup olup biten herşeyi yazmak ve hissederek analatmak için blog tutuyorum.
Her neyse defile öncesinde her zamanki gib,i kendimi yine backstage'e attım. Her daim o kargaşayı çok seviyorum. Yapılan provalar, sevgili Öner'in titiz çalışması, Emre'in heyecanı modeller kıyafetler ve giydiriciler herkez öyle güzel işini yapıyordu ki sanki bir şarkının notaları gibi nağme nağme işleniyordu...
Her neyse bir kaç kare sizin için yakaladım onlar ve diğer anlattığım herşey altta fotoğrafalarda bakın lütfen.
Defile alanına geçtiğimde şova sadece saniyeler kalmıştı. Bir taraftan en güzel kareyi yakalamak diğer taraftan da biraz da olsun video çekmek için hazırlığımı yapmaya başladığımda neredeyse defile de başlamıştı.
Defile ile ilgili ufak video altta geri kalan herşey o kadar güzeldi ki tüm basın Emre'den bahsederken bana söz kalmadı dersem yeridir!
Hepinize güzel günler dileyerek geri kalan herşeyi altta paylaşıyorum.
Sevgi ile kalın.
Onur Erol

















































0 YORUM