Dercos Neogenic deneyimi


Herkese merhaba,
Bilenler bilir saçlarıma  gerçekten önem verdiğimi fakat benim gibi saçına önem verdiğini düşünüp de aslında zarar verenlerde yok değil!
Günlük yaşamın yoğunluğu ve  iş stresi derken üstüne benim gibi  moda bloggerı olunca hayli ile bolca şekillendirici ve sabitleyici kullanmak zorunda kalanların da hazin sonudur saç dökülmesi...
Yukarıda da bahsettiğim gibi kullanılan saç şekillendiricileri, şampuanlar çoğu zaman saçımıza iyi gelmiyor aksine bilinçsizce kullanımı hem saç tellerine zarar verip hemde dökülmesine neden oluyor. Benim de bu durumdan rahatsızlığım artığı süreç içerisinde ve üstelik İstanbul Moda haftasına hafta kala  hacim dolu ve daha parlak saçlara sahip olmak benim de hakkım olduğuna inanarak Dercos Neogenic ile tanıştım.
Sadece 7 günlük kullanım sonucunda gerçekten gözle görülür hacim dolgunluğu ve parlaklık ile karşılaşacağımı düşünmemiştim ama  moda haftası çekimlerimde  saçlarımdaki bu değişim farkedilmeyecek gibi değildi.
Dercos Neogenic  kullanmaya devam ediyorum. Başka bir deneyimde görüşmek üzere,

Sevgilerimle Onur












0 YORUM