Akademi Saç Terapi’den saç bakımı




Saçlarıma olan düşkünlüğümü beni tanıyan herkes biliyordur. Günün yoğun temposu, şekillendiriciler derken benim de saçlarımda  ister istemez zayıflamalar oluyor. Hal böyle olunca önlemi erkenden almak gerektiğinin farkındayım.
Yine öyle yorucu bir İstanbul gününde üstelik bardaktan boşalırcasına yağan yağmur altında taksi bulamadan işe varmak üzere olduğum bir gün tanıştım Akedemi Saç Terapi ile...
Saçlara terapi yapan bir yer olduğunu duyunca ben de şaşırmadım değil ama bu durum içeriye ilk adım attığında gerçekliğini ispatlamaya başlıyor. ilk olarak saç analizi için mikroskop altında saçlarınız ve saç deriniz mercek altına alınıyor. Bu durum karşısında tehşis konuyor ki şükürler olsun saçlarıma iyi bakmışım.
sonrasında saçların özenle yıkanıp kurutuluyor ve son derece huzur hissedeceğiniz başka bir odaya geçiyorsunuz ve  işte terapi tam burada başlıyor.  trikolojik olarak formüle edilmiş, deri altına kadar inen, nano moleküler yapıya sahip, saçı kökünden itibaren onarma ve yapılandırma özelliğine sahip ürünlerle saç bakımı ve masaj yapılıyor. Bunun amacı saç kaybı, genel saç seyrelmesi, saç dökülmesi, aşırı yağlanma ve kaşıntı, kepeklenme ve pullanma, saç kıran, saçta kuruma, cansızlık gibi saç ve saç derisi problemlerinin çözümüne yardımcı oluyor.
işte ben de böyle bir gün sonunda  benim gibi kendinizi hem rahat hem de daha sağlıklı saçlara sahip olmanın mutluluğu sarmış olarak ayrılıyorsunuz.







Trikoloji Hakkında
‘Trikoloji’ saç ve saç derisi ile ilgili sorunların teşhisinde ve çözümünde uygulanan bilimsel yöntemler bütünüdür.  Trichology kelimesi ilk defa 1860’lı yıllarda tanımlanmaya başlanmıştır. Yunanca ‘trichos’ yani saç kelimesinden türetilmiş olup, günümüzde saç bilimini tanımlamak için kullanılmaktadır. Londra’da 1902 yılında The Instute of Trichologists birliğinin kuruluşuyla , ‘Lisanlı saç bilim uzmanlığı’ kavramı yerleşmiştir. Günümüzde Amerika’da, Kanada’da, Hindistan’da, Uzakdoğu’da ve Avusturalya’da çeşitli birlikler altında bu konuda sertifikalı eğitimler verilmekte ve sadece saç konusunda uzman danışmanlar yetiştirilmektedir.2006 yılından bu yana Nişantaşı’nda hizmet veren Akademi Saç Terapi, Türkiye’nin ilk ve tek ‘trikolojik’ merkezidir.  İngiltere’de trikolojik araştırmalar ve buluşlarda önde gelen laboratuvarlarla çalışmakta ve uluslararası alanda sertifikalı saç bakım uzmanları ile bakım uygulamaları yapmaktadır.

Akademi Saç Terapi Merkezi

Adres: Mim Kemal Öke Cad. Hayret Apt. No:9 D:3 Nişantaşı

Telefon:  0 212 248 5351 - 0 530 641 36 16

0 YORUM