Gelecek çocuklarımızın elinde




Gelecek onların elinde ama biz şimdiden onların ellerini sımsıkı tutarsak geleceğe adım attıkları her noktada daha güvende olacaklardır. 
Çocuklarımızın güvenliği her şeyden daha önemli!
Bu çocuk oyuncağı olmayacak kadar önemli konuyu gerçekten ele alıp yazmak öncelikle beni çok mutlu ediyor. Özellikle bu anlamlı gün de yani dünyada tek olarak biz de kutlanan 23 Nisan'a denk gelmesi apayrı bir gurur verici..
kapıyı kilitledim mi? cam açık mı? acapa prizi çektim mi? 
Bu durumla siz de benim gibi defalarca karşı karşıya kalıyorsunuz değil mi?  Nasıl ki biz her defasında kocaman yetişkinler olsak da defalarca kendi ve yaşam alanımızın güvenliği için  hayatımızı programlasak bile  bir o kadar kendimizden amin dahi olamıyoruz. işte bu durumda çocukların güvenliğini tam olarak koruduğumuzu  düşüne biliyor musunuz?
Onların hayatını da şimdiden programlamak gerektiğine inanıyorum ki bu iş şakaya gelmez.
Bunları yazıyorum neden mi öncelikle eviniz yeterince çocuklar için güvenli mi? Özellikle teknolojik ürünler bu kadar ön planda olduğu noktada bu gerçekten önem taşıyor.
Balkon , bahçe, avlu, pencereniz son derece güvenli mi? Kilitli mi? Kaleniz sağlam mı?

Siz de 23 Nisan Çocuk Bayramı’nda çocuklara güvenlikle ilgili sorular sorarak bu konuya dikkat çekin. soruları sorup #TamKapsamGüvenlik ile her sosyal medyada yapacağınız her paylaşım, bir kişinin daha dikkatini çekerek, çocuklarımızın güvenliğiyle ilgili düşünmeye davet edebilirsiniz.

0 YORUM