SAHRA KITAP TANITIMI / BURCU DEMET




SAHRA / BURCU DEMET

Umutsuz ve başkalarına çözülmez bağlarla bağlı bir aşk onlarınki...

Mirza ve Sahra, imkansız ve çok büyük bir aşkın birbirini inkar eden iki fatihi.

Sevgi yok, aşk yok Sahra'nın dünyasında... Yanılsamalar dünyasındaki, aptalca hayaller onlar sadece. Umutsa... şekil değiştiriyor kalbinde. Beğenilmek yeter ona. Mirza , onun büyüdüğünü görsün, yeter. Onunla birkaç saat... Sadece birkaç saat. Başka dileği yok.

Beni sevdiğini düşündüğüm herkesin beni terk ettiği dünyamda, sevilmek istemiyorum ben artık... Hoyrat ellerime her alışımda kırılan, camdan narin bir oyuncak sevgi.



KITAP YORUMUM

"Tarifi tüm kelimelerin ötesinde.. Sanki huzur kokuyor Sahra." İşte beni benden alan cümle. Sahra kitabı kapağı, tanıtımı ve kapak yazısıyla daha en başından dikkatleri çeken bir kitap. Sevgili Yazarımız aynı zamanda doktorumuz Burcu Demet, kurgusuyla ve yazımıyla karşımızda.

Sıradan aşk hikayeleri değil, örgütler, istihbaratlar, suikastçilerin dünyasına bakmaya hazır olun! Aşkları çözülmesi imkansız bir bağla istihbaratlara bağlanıyor. Her şeye sahip bir kadının sadece sevdiği adama ait olmak istemesi ve onunla sadece birkaç saat geçirmek istemesi ne kadar zor ve imkansızdır ki?

Ve Mirza... Sadece intikam için yaklaştığı kadına, sadece acı çektirmek amacı isterken aşık olursa ne olur? Hiç bilmediği gerçekler onu boğarken aşkına sahip çıkabilecek midir?
Onların karşısında iki devlet ve örgüt varken ne kadar dayanacaklar? O her şeyden çok sevdiği Sahra'sını, en kıymetlisini kaybettiğinde ne yapacaktır?

Farklı kurgusu ve karakterleriyle beni büyüleyen Sahra, sizleri etkileyecektir. Keyifli okumalar! <3

0 YORUM