2019 Netflix Dizileri - Dizi Önerileri

netflix dizileri

Bu yazıyı okuyorsanız siz de benim gibi Netflix tutkunusunuz demek.
Hayatımıza girdiğinden beri "izleme" konusundaki neredeyse tüm alışkanlıklarımızı değiştiren Netflix, hemen her ay başlayan yeni dizileriyle ve birbirinden seçkin film ve belgeselleri artık parçamız haline geldi.


Ben de her bulduğum fırsatta gerekirse tüm yolculuklarım dahil olmak üzere netflix başındayım.
hal böyle olunca sayısız film, belgesel ve dizi izleyicisi olup, sadık bir Netflix abonmanı oldum.
Fakat bir sürü gelen diziler arasında seçim yapmak ve kendime uygunlarını bulmak biraz zor oluyor.
Nasıl ki izlediğim bir diziyi tanıdığım herkese tavsiye ederken onlarında izleyip beğendiklerini listeme alıyorum.
Geçtiğimiz haftalarda instagram ( @onurollstyle ) Hikayelerimde tam da bu durumu paylaştım ve takipçilerimden izlemiş oldukları ve kesinlikle tavsiye edecekleri Netflix dizi önerileri istedim. 
Birbirinden değişik ve çoğunu izlemiş olduğum listeyi ben de youtube hesabımda sizlerle paylaşmak istedim.

 İşte komediden dramaya, bilim kurgudan fantastiğe herkese uygun takipçilerimden gelen tam 26 adet izlemeniz gereken netflix yapıtları...

0 YORUM